Do  złożenia reklamacji potrzebny jest numer zamówienia, którego problem dotyczy  (znajdziesz go w wiadomości e-mail, którą otrzymałeś po zakupie) oraz numer telefonu lub adres e-mail.

Opisz czego dotyczy problem, załącz wyżej wymienione informacje i poczekaj na kontakt z naszej strony. 

Możesz się znami skontaktować na kila sposobów: pocztą tradycyjną, mailem, telefonicznie lub poprzez poniższy formularz zapytania.

Szczególowe informacje dostępne są tutaj

 

Formularz zapytania

Producenci

BESTWAYCHICCOClementoniEPEEFisher PriceGoliathLEANToysLIONELOLittle TakesMGAMotusNaNaNa Surpise!OVERMAXSmily PlayTIMATM ToysULTIMARZapf Creation
Zapisz się do naszego Newslettera

Aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach w naszym sklepie

 
CZYNNE
Poniedziałek - Piątek8:00 - 17:00
Sobota9:00 - 15:00

  
 

Ta witryna używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Polityka prywatności

Zamknij